söndag 25 maj 2008

Ångerst och splittring

Idag känner jag mig splittrad.
Jag har inte koll på något och jag inser att jag tappat en massa viktiga papper.
Jag har ingen lust och ingen ork. Ingen energi.

Jag satt och funderade på varför jag känner så här. Sen insåg jag att jag faktiskt hade mösspåtagning inför studenten i fredags. Alltså grundar sig ångersten i dels insikten om att studenten står bakom hörnet och att jag dessutom var igång och studentfestade i 14 timmar, kanske inte så konstigt med andra ord.
På detta kan man med stor sannorlikhet lägga till att jag inte fått träffa mitt lyckopiller på tre veckor.

Fick erbjudande att hänga med bort till en vän, men nej, idag får bli dagen jag ägnar åt att försöka få ordning på just, min dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen kramar genom cyberrymden och lika många pussar och snälla ord till Räven som jag tycker så mycket om.
/Kanin